neděle 12. srpna 2012

Sklízíte?

Půlka léta už je pryč a já stále poctivě dělám zásoby na zimu. Jak jste na tom vy? Sušíte, zavařujete a marmeládujete?

Každý rok pěstuju co nejvíce druhů bylinek. Není nad čerstvé bylinky, které jsou neustále po ruce. Zároveň se snažím jich co nejvíce usušit na zimu. Proč v zimě bylinky kupovat, když můžete mít vlastní? :)

Letos jsem se ale rozhodla si i něco vypěstovat. Rodiče mají zahradu, kde toho roste hodně, přes rybíz, angrešt a hroznové víno po hrášek a rebarboru. Chtěla jsem si ale vypěsovat něco na balkónu a vlastnoručně.



První z jahod. Odrůda by měla být stáleplodící, takže by měla plodit asi 5-6 měsíců. Zatím ji mám dva měsíce a plodí neustále, tak uvidíme :).


A tady první z rajčátek. Sklizeň číslo jedna se skádala z 20 kusů a, jak můžete vidět v levém dolním rohu, další jsou na cestě.

Právě teď mi kvetou papriky, tak si na výsledek budu muset ještě pár dní počkat. A co vy? Sklízíte? :) 

2 komentáře:

  1. Krásne rajčiny. Kukám, že sú balkónové, tak to je teda úspech! Nech sa ti úrode darí a nech z nej máš radosť.
    Jasné, že sušíme, zavárame a marmeládujeme – na to tu predsa máme sezónu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, sama jsem byla překvapená jak hezky vyrostly :).

    OdpovědětVymazat