neděle 5. února 2012

Pár slov na začátek


Jsem 18 letá dívka, která, navzdory všem očekáváním, ráda vaří ale hlavně peče. Navzdory všem očekáváním proto, že za mých dětských let jste mě v kuchyni vidět nemohli. Pobíhání v kuchyni jsem brala jen jako nutné zlo a navíc mě štval všeobecný názor všech můžů v mém tehdejším okolí, že "do kuchyně patří ženská a né chlap", takže jako dítě jsem se do kuchyně, pokud nešlo o nevyhnutelnou pomoc mamince či babičce,  z trucu nehrnula.


Teď o několik let později se z kuchyně naopak nemůžu odtrhnout. Baví mě zkoušet nové, mnou dosud neokusené, jídla a vařit rodině, ale hlavně kamarádům, kteří jsou věrní ochutnávači :).

Proč jsem založila blog? Blog beru jako místo, kde mohu uchovávat recepty a zkušenosti ze všeho co jsem v kuchyni spáchala. Takový on-line deník receptů.

Snad těchto pár slov na začátek stačí. Pokud je tu něco, co by jste rádi věděli a já to nezmínila, napište do komentářů a já Vám ráda odpovím. :)

2 komentáře: